– Másoljátok le az irodalom tankönyv 103. oldalán lévő, boszorkányokról szóló szöveget! Húzzátok alá benne azokat a szavakat, amelyeket a szóelemzés elve szerint(másképp ejtem, másképp írom) írunk!
Ezen kívül, ha van kedvetek, bármilyen más gyakorlást el lehet küldeni. De csak ezekhez a témákhoz (kiejtés elve, szóelemzés elve) kapcsolódót.
Ha elkészült, kérek egy fotót a címre.
Ezeket a feladatokat egy hétre kaptátok, kérem, hogy saját időbeosztással, de legkésőbb március 25-ig (szerdáig) készüljenek el. Az írásbeli munkákról e-mailben kérek egy/ több fotót. Email címem: . Az e-mailben szerepeljen a tanuló neve!!!!!!
Nyelvtan:
Tankönyv 72-74. oldal olvasni + a tankönyvi feladatok megoldása, írásban a füzetben.
– Másoljátok le és tanuljátok is meg a János vitéz 21-22. fejezet szómagyarázatait!
– Ismételjétek át a tanult szóképeket ( megszemélyesítés, hasonlat, metafora) és a nem rég tanult költői alakzatokat (tankönyv 98.o.). Keressetek ezekre példákat! Ha nem találsz mindre, nem baj, előző fejezetekből is lehet. Az irodalom füzetbe írjátok!
Kérlek, tollal írjatok és szépen, áttekinthetően!
Ha elkészült, kérek egy fotót a címre.
Ezeket a feladatokat egy hétre kaptátok, kérem, hogy saját időbeosztással, de legkésőbb március 25-ig (szerdáig) készüljenek el. Az írásbeli munkákról e-mailben kérek egy/ több fotót. Email címem: . Az e-mailben szerepeljen a tanuló neve!!!!!!
Irodalom:
Tankönyv 100-103. oldalig olvasni és a 21-22. rész tartalmát tömören leírni a füzetbe. A feladatokra és kérdésekre is a füzetben válaszoljatok.
Erre az időszakra egy tesztet állítottam össze, mely a határidőn belül többször kitölthető, a naplóba a legjobb jegyet írom be. Kérnék mindenkit a teszt kitöltésére, amennyiben a teszt nem kerül kitöltésre az elégtelen osztályzatot von maga után.
A teszt 2020.05.13 8:00 órától tölthető ki.
Eddig tölthető ki: 2020.05.22. 23:59
Biztos emlékeztek rá, hogy korábban a rajzprogramban készítettünk rajzot a számítógépről és azt felirattal is elláttuk. Most kérnék mindenkit, hogy rajzoljon le agy asztali PC és írja oda a részek nevét. A kész képet töltsd fel az osztályterembe.
A feladat beadási határideje: 2020.05.11. 23:59
A discordba aki még nem lépettbe az a következő linkre klikkelve teheti meg. Csütörtökön 11:00 az óra kezdés.
Erre az időszakra egy tesztet állítottam össze, mely a határidőn belül többször kitölthető, a naplóba a legjobb jegyet írom be. Kérnék mindenkit a teszt kitöltésére, amennyiben a teszt nem kerül kitöltésre az elégtelen osztályzatot von maga után.
Saját magad által készített rajzot várok mindenkitől pl. a paint program segítségével, elmentve és képként feltöltve.
A feladat hasonlít egy kicsit az előzőhöz, itt is képet kell feltölteni. Ügyelj a határidő pontos betartására.
Csak a classroomba feltöltött megoldást tudom értékelni.
A naplóba a legjobb eredményt kerül be, ahogy írtam a teszt többször is kitölthető.
Kedves Szülők!
Kedves Diákok!
Google Tanterem használata!
Ez az alkalmazás @gmail.com-os email címmel érhető el. Aki nem rendelkezik ilyen címmel, az még a mai nap folyamán regisztráljon. Ehhez szülők segítsége szükséges 14 év alatti gyermekek esetében.
Honismeret: A Velencei-tó és környéke – természeti, kulturális, történelmi, néprajzi értékei, érdekességei. A szokott módon.
Akinek még nem sikerült az előző feladatokat elküldeni, még elküldheti!
Jó munkát, vigyázzatok magatokra és másokra!
Beadási határidő: 2020. április 1. (Nem vicc!)
Ezeket a feladatokat egy hétre kaptátok, kérem, hogy saját időbeosztással, de legkésőbb március 25-ig (szerdáig) készüljenek el. Az írásbeli munkákról e-mailben kérek egy/ több fotót. Email címem: . Az e-mailben szerepeljen a tanuló neve!!!!!!
Hon – és népismeret:
Gyűjtőmunka: Balaton: Természeti kincsei, kulturális értékek; városok; várak; néprajzi szokások, esetleg mondák.
Terjedelem: Fél oldal. A megoldásokat e-mailben kérem elküldeni:
Május 31-ig küldjetek négy 3-4 perces videót, minden héten egyet. Ezekből a gyakorlatokból kötelező választani :
fekvőtámasz, felülés, törzsemelés, szökdelés helyben vagy lécsőre, távolugrás, futás, labdavezetés bóják (vizes flakonok ) között, labdadobások, labdarúgás, pókjárás, rákjárás labdával, akinek van, kisebb súlyzókat lehet használni, mert mindenkinek kell erősíteni, készségeit fejleszteni.
Április 30-ig kértem 5 videót, hetente egyet. Aki nem küldött egyet sem, annak 5 egyest kellett volna beírnom. A jelenlegi helyzetre való tekintettel, nem írtam be csak egyet. Májusban, aki nem küld négy videót négy egyest kap. Testnevelésre, hetente fél óra (30 perc) nem lehet megterhelő.
A szorgalmas tanulóknak köszönöm a videókat, beszámolókat, beírtam a jegyeket.
Mindenki különböző készség és képesség szinttel rendelkezik, ezért megpróbálom az otthoni testmozgás lehetőségeit egy-két javaslattal segíteni. Az új ötleteket a jó ízlés határán belül, elfogadom és lehetőség szerint átadom a többi tanulónak.
Próbáljatok minden nap mozogni, a testnevelés órán tanult mozgásformákat gyakorolni.
A szülőket megkérném, a lehetőségeket figyelembe véve segítség a gyerekeket az otthoni testnevelésben, mert minden közös mozgás erősíti a családi köteléket és megismerhetik a gyermekük készség-, képesség szintjét. Javasolnám a szabadtéri mozgásformákat, de csak a családtagokkal. Tavaszi napsütés, friss levegő az egészségünk alapja.
Kötelező tananyagot nem fogok küldeni, mert testnevelő tanár nélkül nehezebb lenne megtanulni.
Mindenki használja fel az eddig tanultakat és az otthoni lehetőségeket (labda, kerékpár, görkori), végezzen el egy nehezebb gyakorlatsort és videó felvételen küldje el nekem.
Email címem:
Olyan gyakorlatokat mutassatok be, amit könnyen és ügyesen el tudtok végezni, mert mindenki jegyet fog kapni. Összetett gyakorlatokat várok, amit testnevelés órán váltóversenyeken gyakoroltunk, vagy kerékpár, görkorcsolya akadálypályán. Páros labdadobások elvégzésében a szülő vagy tesó segíthet. A hónap végéig mindenkitől két videót kérek. Komolyságot, jó magatartást várok!
Választható feladatok és eszközök, ami otthon van! Nem kell vásárolni semmit!
5-6. osztálynak
Gimnasztika gyakorlatok, kar, törzs, láb, legalább 2-3 mindegyikből.
Pók-, rákjárás labdaszállítás, nyuszi, szökdelés, láb között labda.
Labdavezetés, célba dobás mozgó vagy álló labdára, labda szerzés, labdával láb között szökdelés vagy lépéssel előre labda gurítás láb között.
Ugrókötelezés formái, két lábon, egy lábon szökdelés.
Talajtorna gyakorlatok: csak azok a lányok válasszák, akik szőnyeg nélkül be tudják mutatni.
Dobások célba: karikával vagy labdával dobozba, ládába.
Kerékpár, görkorcsolya, gördeszka közül az egyik, ügyességi akadálypálya vizes flakonok használatával.
Tollaslabdázás, alsó, felső ütések, húzások bemutatása párban.
Várom a videókat 2020.03.29-ig, hogy a jegyeket tudjam beírni a naplóba!
Vigyázzatok a testi épségetekre, és az egészségetekre!